آموزش فروش می تواند برای هر کسی سرگرم کننده باشید - آموزش فروش

Wiki Article

در اصول فروش توجه به این نکته ضروری است که فروشندگان باید همواره پیشنهادات متفاوتی در اختیار داشته باشند.

آیا خریدارها حرف دلشان را به شما می‌زنند؟ ما انسان‌ها از صحبت با دیگران و پاسخ دادن به سوال های باز، که کمک می‌کنند اطلاعاتی در مورد خودمان را به اشتراک بگذاریم، خوشمان می‌آید. هنر سوال پرسیدن در مذاکره امر بسیار مهمی است. 

تقویت اصول فروش باعث بهبود ارتباط با مشتری می‌شود و از فرد، فروشنده بهتری می‌سازد. رعایت اصول فروشندگی، افزایش اعتماد مشتریان را به همراه دارد و آن‌ها با حس بهتری از فروشنده درباره نیازهای خود سوال می‌کنند.

یکی از راهکار های موثر که به اسم روش کشاورزی معروف است در برابر روش شکارچی، که در این روش مراحل کاشت، داشت و برداشت در پرورش مشتریان بالقوه طی می شود به این صورت که با ارائه خدمات یا محصولات رایگان و یا آموزش هایی در زمینه های مختلف و یا تبریک و پیام هایی به مناسبت های مختلف، اطمینان مشتری را جلب کرده و او را آماده مرحله خرید می نمایید.

وقتی فروشی انجام می‌دهید، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که به‌ طور رضایت‌بخشی نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانی‌های مشتریان باشید.

بازیکنان گلف می‌‌گویند: «اولین ضربه را برای نمایش می‌زنیم، اما در ضربات بعد، پول جایزه را نشانه می‌رویم.»

تکنیک های فروش حضوری و ویزیتوری، فروش بیشتر با تلاش کمتر

وظیفه فروشنده در مدیریت بازاریابی و فروش این است که نیاز مشتری را شناسایی کند و مطابق آن ، مشتری را برای خرید محصول ترغیب کند .

خیلی خرسندم از حضور در دوره های شما. راهکار های شما بسیار عینی بودند و من سعی کردم که همه اون هارو سرلوحه زندگی خودم قرار بدم تا به اهداف و باورهای خودم برسم.

قانونی با عنوان «قانون تلاش غیر‌مستقیم» در فروش وجود دارد. بر اساس این قانون هر چه بر ارتباطات (رویکرد غیرمستقیم) تمرکز کنید، فروش بهتری خواهید داشت؛ اما هر چه بیشتر بر فروش تمرکز کنید و ارتباطات را نادیده بگیرید، احتمال فروش یا برقراری ارتباط خوب با مشتری ضعیف‌تر خواهد شد.

داستان مشتریانی را تعریف کنید که شرایطی نزدیک یا مشابه با مشتریان احتمالی داشته‌، محصول یا خدمت شما را خریده‌اند و از نتایج آن راضی هستند.

وقتی از آن‌ها می‌پرسید: «اگر علاقه‌مند هستید، چرا آن‌ را امتحان نمی‌کنید؟» از شنیدن پاسخ: «حتما، چرا که نه؟» شگفت‌زده خواهید شد.

جهت مشاوره و راهنمایی دوره ستارگان فروش لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید. تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

یک فروشنده حرفه‌ای به جای آن که تلاش کند برای مخالفت‌های مشتری پاسخ مناسبی بیابد، می‌کوشد تا بهانه‌ای به دست مشتری نداده و باعث نشود مشتری از خرید محصول یا خدمات منصرف گردد. این مهارت فروش تا حد زیادی به رویکرد شما در فروش محصولات یا خدمات بستگی خواهد داشت. با آموزش دادن تکنیک‌های فروش به کارمندان خود، به آنها کمک خواهید کرد تا رویکردی استراتژیک داشته باشید، برای صحبت کردن با مشتریان آماده باشند و مخالفت‌ها و اعتراض‌های آنها را به خوبی بشناسند و اجازه ندهند مکالمه‌هایشان به بن‌بست‌ برسد و به عنوان مثال مشتری به آنها بگوید: به محصول یا خدمات شما نیازی ندارم یا لطفاً چند ماه دیگر با من تماس بگیرید. منبع

Report this wiki page